Wydajny łańcuch dostaw świeżych produktów - przestał być wyzwaniem!
Centra dystrybucyjne sieci dyskontowych i supermarketów borykają się z problemami związanymi z różnorodnością towarów, kształtów i rozmiarów opakowań oraz sezonowością. Jedynymi stałymi są tu zmienność i rosnąca konkurencja. Aby stawić jej czoła, sieci muszą prowadzić zintegrowane działania marketingowo – sprzedażowe i ciągle zdobywać klientów atrakcyjnymi cenami i wysoką jakością produktów, w tym świeżych i mrożonych. Łańcuch dostaw, gra istotną rolę w realizacji strategii i musi spełniać podstawowe parametry: just-in-time, 100% właściwy produkt we właściwym miejscu, a także odpowiednia jakość dostarczonego na półkę produktu – szczególnie jeśli jest to produkt świeży lub mrożony.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.