Kierownik Działu Obsługi Klienta i Wsparcia Posprzedażowego

2024-05-15
Kierownik Działu Obsługi Klienta i Wsparcia Posprzedażowego
Jesteśmy zespołem ponad 300 inżynierów, techników i wysokiej klasy specjalistów. Dysponujemy jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w Europie. Specjalizujemy się w automatyzacji procesów logistyki wewnętrznej. Realizujemy projekty dla liderów branż w całej Europie

Przestań marzyć o wspaniałych projektach, zacznij je realizować!

Dołącz do naszego zespołu jako:

Kierownik Działu Obsługi Klienta i Wsparcia Posprzedażowego
Miejsce pracy: Żabów k. Pyrzyc / hybrydowo

Obszar Serwisu jest jednym z kluczowych w naszej organizacji. Składa się on z kilku odrębnych działów, wśród których znajduje się Obsługa Klienta i Wsparcie Posprzedażowe. Nasz 5-cioosobowy zespół znajduje się w pierwszej linii kontaktu z klientami, odpowiada za proces przepływu zgłoszeń i ich realizację. Rola kierownika działu wymaga doświadczenia we współpracy z klientami, szybkości w działaniu, umiejętności koordynowania wielu zagadnień jednocześnie, a także biegłej znajomości języka obcego, ponieważ większość naszych klientów to firmy zagraniczne.

Twoje zadania:
  • Nadzór nad realizacją procesów obsługi klienta, w tym zarządzanie wszelkiego typu zgłoszeniami;
  • Usprawnianie i wdrażania strategii obsługi klienta oraz procedur funkcjonowania działu mającą na celu świadczenie usług obsługi klienta na najwyższym poziomie;
  • Ofertowanie klientów w obrębie usług serwisowych i części;
  • Zarządzanie zespołem poprzez wyznaczanie KPI, delegowanie zadań, rozliczanie z ich realizacji, nadzór i dbanie o polepszanie jakości pracy;
  • Organizowanie szkoleń mających na celu podnoszenie kwalifikacji pracowników;
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami;
  • Zarządzanie dokumentacją systemu zarządzania jakością;
  • Analizowanie ryzyka;
  • Znajomość systemów CRM i ERP.

 Sprawdź, czy nasze wymagania odpowiadają Twojemu doświadczeniu:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - min. 2 lata;
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, techniczne lub pokrewne;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • Znajomość technik obsługi klienta i zarządzania relacjami z nim;
  • Doświadczenie w zarządzaniu kryzysowym;
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację - poziom B2/C1;
  • Umiejętność analizowania danych;
  • Umiejętność obsługi systemów CRM i ERP;
  • Umiejętność myślenia analitycznego, empatia, proaktywne podejście do rozwiązywania problemów.

Mile widziane:

  •  Znajomość języka niemieckiego.


Twoje korzyści:

  • Benefity odpowiadające różnorodnym potrzebom: dbania o zdrowie (prywatna opieka medyczna LuxMed, ubezpiecznie grupowe UNIQUA), rozwoju (indywidualna ścieżka szkoleniowa, szkolenia wewnętrzne, platforma eLearningowa do nauki języków obcych, zniżki na studia), lifestyle (system kafeteryjny MyBenfeit), socjalne (ZFŚS);
  • Samochód służbowy wraz z kartą paliwową;
  • System premiowy;
  • Współpracę w oparciu o szacunek i wiedzę;
  • Możliwość nabywania doświadczenia w międzynarodowej współpracy.



Aplikuj klikając w link widoczny poniżej: 

LINK

#WEAREENGINEERS

www.europasystems.pl
Pokaż więcej wpisów z Maj  2024
pixel