Kierownik Sprzedaży - Polska Zachodnia

2021-04-29
Kierownik Sprzedaży - Polska Zachodnia
Jesteśmy zespołem ponad 300 inżynierów, techników i wysokiej klasy specjalistów. Dysponujemy jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w Europie. Specjalizujemy się w automatyzacji procesów logistyki wewnętrznej. Realizujemy projekty dla liderów branż w całej Europie

Przestań marzyć o wspaniałych projektach, zacznij je realizować!

Dołącz do naszego zespołu jako:

Kierownik Sprzedaży
Miejsce pracy: Polska Zachodnia


Twoje wyzwania:
  • Zwiększenie portfela Klientów oraz przychodów Firmy poprzez sprzedaż projektów intralogistycznych na rynku Polski zachodniej,
  • Realizacja strategii sprzedaży dla rynku Polski zachodniej,
  • Analiza potrzeb klienta, doradztwo techniczne w zakresie automatyzacji procesów produkcyjnych,
  • Opracowanie koncepcji rozwiązań wraz z przygotowaniem ofert handlowych,
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Firmy oraz rozwój portfela klientów,
  • Prowadzenie spotkań i negocjacji kontraktów,
  • Zdolność i dyspozycyjność do odbywania podróży służbowych na terenie kraju, jak i zagranicą,
  • Współpraca z wewnętrznym Działem projektowym w zakresie przygotowania rozwiązań indywidualnie dostosowywanych do potrzeb Klienta,
  • Monitorowanie i analiza działań konkurencji,
  • Wzmacnianie pozycji oraz dbanie o pozytywny wizerunek Firmy na rynku,

Twoje korzyści:

  • Praca w innowacyjnym przedsiębiorstwie nastawionym na rozwój na rynku intralogistyki i logistyki produkcji,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop),
  • Rozwój i doskonalenie Twojej wiedzy i umiejętności w sprzedaży B2B,
  • Szkolenia sprzedażowe i produktowe,
  • Przyjazna atmosfera i współpraca oparta o szacunek i wiedzę,
  • Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurowcu w Żabowie i Szczecinie, ew. home office,
  • Pakiet Benefit,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Opieka medyczna


Twoje kompetencje:

  • Wyższe wykształcenie techniczne lub inżynierskie,
  • Doświadczenie w branży intralogistyki/logistyki produkcji min. 5 lat,
  • Doświadczenie w sprzedaży kompleksowych systemów min. 7 lat,
  • Dojrzałość biznesowa oraz kompleksowe doświadczenie w pracy z klientami końcowymi i integratorami,
  • Umiejętność diagnozy potrzeb klienta i budowy długotrwałych relacji biznesowych,
  • Umiejętność tworzenia ofert i opracowania rozwiązań,
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę w zespole i dla zespołu,
  • Znajomość języka angielskiego min. w stopniu średnio zaawansowanym,
  • Doświadczenie w pracy z aplikacjami AutoCAD,
  • Prawo jazdy kat. B,



Aplikacje zawierające CV prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres:
rekrutacja@europasystems.com


#WEAREENGINEERS

www.europasystems.pl


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" .
Pokaż więcej wpisów z Kwiecień  2021
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel