Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia posprzedażowego

2024-07-09
Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia posprzedażowego
Jesteśmy zespołem ponad 300 inżynierów, techników i wysokiej klasy specjalistów. Dysponujemy jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w Europie. Specjalizujemy się w automatyzacji procesów logistyki wewnętrznej. Realizujemy projekty dla liderów branż w całej Europie

Przestań marzyć o wspaniałych projektach, zacznij je realizować!

Dołącz do naszego zespołu jako:

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Posprzedażowego
Miejsce pracy: Żabów k. Pyrzyc
Twoje zadania:
  • Kompleksowa obsługa reklamacji, a także serwisu posprzedażowego,
  • Obsługa klienta na linii hotline,
  • Przygotowywanie ofert na usługi i produkty oferowane przez Dział Serwisu,
  • Dbanie o jakość obsługi klienta w zakresie realizacji usług serwisowych, sprzedaży części zamiennych i innych usług z zakresu obsługi posprzedażowej, zarówno w okresie gwarancji, jak i po nim, 
  • Przygotowywanie zleceń do fakturowania.

Na każdym etapie obsługi naszych Klientów bardzo ważna jest dla nas jej jakość, dlatego też niedawno uruchomiliśmy linię hotline, która pozwala nam na szybkie reagowanie 7 dni w tygodniu. Pracownicy działu serwisu pełnią dyżury polegające na pozostawaniu w dyspozycji telefonicznej i reagowaniu na ewentualne zgłoszenia ze strony klientów.  

Jak to wygląda? Każdy pracownik działu obsługi klienta pełni dyżur raz na 4-5 tygodni. Polega on na tym, że poza standardowymi godzinami pracy pracownik ma przy sobie telefon służbowy i reaguje na ewentualne zgłoszenia ze strony klientów. Dyżury takie trwają w godzinach 8-22.

Zależy nam na tym, aby nasi pracownicy czuli się docenieni, więc oprócz wynagrodzenia za nadgodziny, za każdy tydzień dyżuru oferujemy dodatkowe wynagrodzenie.

 Sprawdź, czy nasze wymagania odpowiadają Twojemu doświadczeniu:

  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, wiesz jak nawiązywać i podtrzymywać z nim relacje,
  • Znane są Tobie systemy CRM - min. na podstawowym poziomie,
  • Masz wiedzę z zakresu sprzedaży części zamiennych i usług posprzedażowych,
  • Porozumiesz się językiem angielskim lub niemieckim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację - B2/C1,
  • Wysokie kompetencje komunikacyjne, a także negocjacyjne.

Mile widziane:

  •   Jesteś osoba doświadczoną w pracy w branży serwisowej,
  • Posiadasz doświadczenie w przygotowywaniu ofert handlowych.


Twoje korzyści:

  • Benefity odpowiadające różnorodnym potrzebom: dbania o zdrowie (prywatna opieka medyczna LuxMed, ubezpiecznie grupowe UNIQUA), rozwoju (indywidualna ścieżka szkoleniowa, szkolenia wewnętrzne, platforma eLearningowa do nauki języków obcych, zniżki na studia), lifestyle (system kafeteryjny MyBenfeit), socjalne (ZFŚS);
  • Car Sharing: nasi pracownicy, dojeżdżający do pracy ze Szczecina lub Stargardu mają możliwość korzystania z firmowych samochodów poolowych w celu dojazdu do i z pracy,
  • System premiowy;
  • Współpracę w oparciu o szacunek i wiedzę;
  • Możliwość nabywania doświadczenia w międzynarodowej współpracy;
  • Możliwość pracy hybrydowej.



Aplikuj klikając w link widoczny poniżej: 

LINK

#WEAREENGINEERS

www.europasystems.pl
Pokaż więcej wpisów z Lipiec  2024
pixel