Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia posprzedażowego (język francuski lub hiszpański)
Dołącz do naszego zespołu jako:
Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia posprzedażowego (język francuski lub hiszpański)
Miejsce pracy: praca hybrydowa (Żabów k. Pyrzyc)
Opis stanowiska:
- Zarządzanie zgłoszeniami klientów i rozwiązywanie problemów;
- Udzielanie wsparcia klientom francusko- lub hiszpańskojęzycznym;
- Koordynacja działań posprzedażowych;
- Przygotowywanie ofert serwisowych i sprzedażowych;
- Monitorowanie i raportowanie satysfakcji klientów;
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta;
- Udział w szkoleniach i warsztatach mających na celu podniesienie jakości obsługi klienta.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka francuskiego lub hiszpańskiego (poziom B2/C1);
- Doświadczenie w obsłudze klienta oraz umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji;
- Znajomość systemów CRM na poziomie co najmniej podstawowym;
- Wiedza z zakresu sprzedaży części zamiennych i usług posprzedażowych;
- Wysokie kompetencje komunikacyjne i negocjacyjne.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy w branży serwisowej;
- Umiejętność przygotowywania ofert handlowych.
Oferujemy:
- Benefity odpowiadające różnorodnym potrzebom: prywatna opieka medyczna LuxMed, ubezpieczenie grupowe UNIQUA, indywidualna ścieżka szkoleniowa, szkolenia wewnętrzne, platforma eLearningowa do nauki języków obcych, zniżki na studia, system kafeteryjny MyBenefit, ZFŚS;
- Car Sharing: możliwość korzystania z firmowych samochodów w celu dojazdu do i z pracy ze Szczecina lub Stargardu;
- System premiowy;
- Możliwość nabywania doświadczenia w międzynarodowej współpracy.