• ATLS - Automatyczny załadunek i rozładunek tirów
  • ATLS - Automatyczny załadunek i rozładunek tirów
  • ATLS - Automatyczny załadunek i rozładunek tirów

ATLS - Automatyczny załadunek i rozładunek tirów

  • Systemy ATLS są rozwiązaniem do automatycznego załadunku naczep i kontenerów samochodowych. 
Paletowy załadunek kontenera
Jest to stały system paletowego załadunku kontenera, zainstalowany w jednym miejscu platformy załadunkowo - rozładunkowej lub na trawersie, który może obsługiwać kilka doków. Platformy transportowe, zamontowane na stalowej ramie, podnoszą i przemieszczają ładunek. Główną funkcją jest automatyczne ładowanie i rozładowywanie całego ładunku za jednym razem.
Parametry
Prędkość przenośnika 0,1 m/s (6 m/min)
28 ton
Wysokość systemu przyczepy 150 mm z łańcuchami w pozycji wysokiej, platforma
Wysokość systemu dokowania min. 400
Rodzaje palet palety standardowe
Wymagana powierzchnia doku  min. 15,5 x 3,5m, wolna przestrzeń do pracy
Zastosowanie i integracja
W naczepie nie są wymagane żadne automatyczne systemy załadunku, co gwarantuje brak konieczności dodatkowych inwestycji.
0,00 zł
/ szt.
Out Of Stock
Szczegółowy opis
W przypadku stosowania systemu automatycznego załadunku, jak i układnicy korzyści jest sporo. W pierwszym kluczowe dla użytkownika jest znaczne skrócenie czasu załadunku tira (załadunek jednego tira trwa od 40 minut do 1,5 h – średnio 1 h, wynika to z informacji ES od klientów). Za pomocą systemu czas ten ulega skróceniu do 8 minut). To szczególnie ważne, bo szybki i bezpieczny załadunek samochodów ciężarowych jest newralgicznym obszarem współczesnego łańcucha dostaw, a możliwość zautomatyzowania tego procesu, a tym samym wyeliminowania pracy ręcznej, jak również rezygnacja z obsługi przy pomocy wózków widłowych, a co za tym idzie m.in. kosztów serwisowania oraz oczywiście znaczne ograniczenie zasobów ludzkich potrzebnych przy procesie załadunku. Dodatkowym walorem jest to, że automatyzacja załadunku nie wymaga szczególnych zmian w infrastrukturze..
Proponowane przez nas rozwiązania adresowane są do wszystkich organizacji, które chcą usprawnić proces załadunku swoich produktów. Nie ma większego znaczenia, w jakiej branży działa dana firma. Jeśli swoje produkty magazynuje i transportuje na zewnątrz na paletach, urządzenia ES zoptymalizują te procesy. Jeśli chodzi o automatyczny załadunek tirów, oferta skierowana jest zwłaszcza do firm, w których wysyłki towarów na paletach wynoszą minimum 40 palet na godzinę. Z pewnością z punktu widzenia potencjalnych użytkowników tego rodzaju rozwiązań ważne jest to, że nie muszą oni spełniać jakichś szczególnych warunków, by je wdrożyć, a oferta Europa Systems pozwala dostosować konkretny system do specyfikacji i potrzeb konkretnego klienta. W istocie zatem są to rozwiązania „szyte na miarę” przyszłego użytkownika, przygotowywane w taki sposób, by w optymalny sposób realizować jego potrzeby.

Dane techniczne

Zasilanie stacji dokującejNapięcie zasilające dokuPobór mocy stacji dokującejOpcje systemu dokującegoZalety
2x przekładnia z silnikiem 3,6kW oraz 1 przekładnia z silnikiem 5,8kW3x400V ac./50Hz, 0 i uziemienie, bezpiecznik 32A1,1 kW na ładowanieSystem podłogowy do 1400 mm, optyczna lub mechaniczna kontrola wymiarów, zatrzymanie wózka widłowego, sygnalizacja świetlna, połączenie interfejsu I/O z zewnętrznym integratorem systemu, most zwodzonyWysoce znormalizowane, w pełni automatyczne i łatwe w instalacji i obsłudze systemy, obsługują 99% naczep i kontenerów. Nie wymaga modyfikacji przyczep.
Korzyści
Oszczędność

Zmniejszenie floty o 70%

Redukcja kosztów

Redukcja kosztów obsługi w obszarze automatycznego załadunku do 100%

Bezpieczeństwo pracowników i produktów

Poprawa warunków BHP dla pracowników i kierowców ciężarówek, jak również redukcja uszkodzeń ładunków

Optymalizacja

Optymalne wykorzystanie miejsca na magazynie

Zamknij
Jplayer
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel