AVERY DENNISON Case Study
Zwiększenie wydajności procesu załadunku i paletyzacji – w obszarze End-Of-Line w branży papierniczej
Służy do transportu ładunków o zwartej budowie i o regularnym kształcie podstawy.
Przenośniki rolkowe napędzane znajdują zastosowanie zarówno w transporcie elementów o stosunkowo niewielkiej masie jak i do ciężkich elementów. Masa transportowanych ładunków może mieścić się w zakresie od dziesiątych części kilograma do kilku tysięcy kilogramów.
Nasze przenośniki rolkowe napędzane mogą pracować jako pojedyncze komponenty lub zintegrowane systemy transportowe służące do komisjonowania, sortowania czy rozdzielania towarów oraz znalazły zastosowanie we wszystkich branżach.
Zwiększenie wydajności procesu załadunku i paletyzacji – w obszarze End-Of-Line w branży papierniczej
Podwojenie wydajności systemu odbioru i dystrybucji palet z wszystkich linii rozlewniczych do magazynu
Jak dzięki automatyzacji Logistyki Produkcji zachować najwyższą jakość wyrobów mleczarskich dostarczanych do konsumentów
Budowa przenośników rolkowych napędzanych
W zależności od przeznaczenia mogą mieć różną budowę i konstrukcję. Przenośniki z tej grupy mogą być dostosowane do zadawania i odbierania palet wózkiem widłowym, wyposażone w system do centrowania i pozycjonowania ładunku bądź umożliwiać akumulację ładunku. Napęd odbywa się najczęściej poprzez łańcuchy, ale w zależności od obciążenia i właściwości transportowanego materiału, możliwy jest również napęd pasami zębatymi lub specjalnymi paskami okrągłymi. Za zmianę kierunku ruchu transportowanych elementów odpowiada obrotnica z zewnętrznym przenośnikiem rolkowym pracująca w zakresie do 360°. W przypadku unoszeń wykorzystywane są rozwiązania mechaniczne, pneumatyczne lub hydrauliczne. Szeroka gama dostępnych elementów dodatkowych dla przenośników rolkowych napędzanych umożliwia zastosowanie ich w niemal wszystkich gałęziach przemysłu. Dodatkową zaletą przenośników rolkowych jest stabilna konstrukcja ramy i podpór wykonanych z profili stalowych. Elementy użyte do produkcji przenośników rolkowych są najwyższej jakości, co gwarantuje długoletnią trwałość.
Standardowe rodzaje przenośników rolkowych z napędem:
Przenośniki AU120 posiadają rolki z podwójnym kołem łańcuchowym 5/8″x3/8″ wykonanym ze stali węglowej, napęd przenoszony jest z rolki na rolkę, mogą pracować rewersyjnie.
Przenośniki AU100 S posiadają rolki z podwójnym kołem łańcuchowym 1/2″ x 5/16″ wykonanym ze stali węglowej, napęd przenoszony jest z rolki na rolkę, mogą pracować rewersyjnie.
Przenośniki AU100 L posiadają rolki z podwójnym kołem łańcuchowym 1/2″ x 5/16″ wykonanym z tworzywa sztucznego, napęd przenoszony jest z rolki na rolkę, mogą pracować rewersyjnie.
Przenośniki RTA SL posiadają rolki z pojedynczym kołem łańcuchowym 1/2″ x 5/16″ wykonanym z tworzywa sztucznego, napęd rolek odbywa się tangencjalnie, mogą pracować jako przenośniki akumulacyjne.
Przenośniki RTA FL posiadają rolki z pojedynczym kołem łańcuchowym 1/2″ x 5/16″ wykonanym z tworzywa sztucznego, napęd rolek odbywa się tangencjalnie.
Przenośnik rolkowy napędzany – Efektywne rozwiązanie transportu wewnętrznego
Przenośnik rolkowy napędzany od Europa Systems to zaawansowane urządzenie przeznaczone do automatyzacji transportu materiałów w różnych gałęziach przemysłu. Dzięki solidnej konstrukcji i nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym, przenośnik zapewnia niezawodność i wysoką wydajność pracy.
Zalety przenośnika rolkowego napędzanego:
Wszechstronność: Idealny do transportu ładunków o różnych kształtach i masie, od lekkich po ciężkie.
Automatyzacja: Umożliwia zautomatyzowanie procesów transportowych, co zwiększa efektywność i redukuje koszty operacyjne.
Łatwość integracji: Modułowa budowa pozwala na łatwą integrację z istniejącymi systemami transportowymi.
Bezpieczeństwo: Stabilna konstrukcja i wysokiej jakości materiały zapewniają bezpieczeństwo użytkowania.
Zastosowanie
Przenośniki rolkowe napędzane znajdują zastosowanie w magazynach, centrach dystrybucyjnych oraz liniach produkcyjnych. Są idealne do komisjonowania, sortowania i rozdzielania towarów, co czyni je niezastąpionym elementem w logistyce wewnętrznej.