Automatyczny załadunek i rozładunek tirów [ATLS]

Systemy ATLS są rozwiązaniem do automatycznego załadunku naczep i kontenerów samochodowych.

PALETOWY ZAŁADUNEK KONTENERA

Jest to stały system paletowego załadunku kontenera, zainstalowany w jednym miejscu platformy załadunkowo – rozładunkowej lub na trawersie, który może obsługiwać kilka doków. Platformy transportowe, zamontowane na stalowej ramie, podnoszą i przemieszczają ładunek. Główną funkcją jest automatyczne ładowanie i rozładowywanie całego ładunku za jednym razem.

PARAMETRY
  • Prędkość przenośnika 0,1 m/s (6 m/min)
  • Maksymalne obciążenie 28 ton
  • Wysokość systemu przyczepy 150 mm z łańcuchami w pozycji wysokiej, platforma
  • Wysokość systemu dokowania min. 400
  • Rodzaje palet palety standardowe
  • Wymagana powierzchnia doku  min. 15,5 x 3,5m, wolna przestrzeń do pracy
ZASTOSOWANIE I INTEGRACJA

W naczepie nie są wymagane żadne automatyczne systemy załadunku, co gwarantuje brak konieczności dodatkowych inwestycji.

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

    Akceptuje wszystkie zgody - sprawdź szczegóły


    Korzyści

    OSZCZĘDNOŚĆ

    Zmniejszenie floty o 70%

    REDUKCJA KOSZTÓW

    Redukcja kosztów obsługi w obszarze automatycznego załadunku do 100%

    BEZPIECZEŃSTWO PRACOWNIKÓW I PRODUKTÓW

    Poprawa warunków BHP dla pracowników i kierowców ciężarówek, jak również redukcja uszkodzeń ładunków

    OPTYMALIZACJA

    Optymalne wykorzystanie miejsca na magazynie

    SZCZEGÓŁOWY OPIS

    W przypadku stosowania systemu automatycznego załadunku, jak i układnicy korzyści jest sporo. W pierwszym kluczowe dla użytkownika jest znaczne skrócenie czasu załadunku tira (załadunek jednego tira trwa od 40 minut do 1,5 h – średnio 1 h, wynika to z informacji ES od klientów). Za pomocą systemu czas ten ulega skróceniu do 8 minut). To szczególnie ważne, bo szybki i bezpieczny załadunek samochodów ciężarowych jest newralgicznym obszarem współczesnego łańcucha dostaw, a możliwość zautomatyzowania tego procesu, a tym samym wyeliminowania pracy ręcznej, jak również rezygnacja z obsługi przy pomocy wózków widłowych, a co za tym idzie m.in. kosztów serwisowania oraz oczywiście znaczne ograniczenie zasobów ludzkich potrzebnych przy procesie załadunku. Dodatkowym walorem jest to, że automatyzacja załadunku nie wymaga szczególnych zmian w infrastrukturze.

    Proponowane przez nas rozwiązania adresowane są do wszystkich organizacji, które chcą usprawnić proces załadunku swoich produktów. Nie ma większego znaczenia, w jakiej branży działa dana firma. Jeśli swoje produkty magazynuje i transportuje na zewnątrz na paletach, urządzenia ES zoptymalizują te procesy. Jeśli chodzi o automatyczny załadunek tirów, oferta skierowana jest zwłaszcza do firm, w których wysyłki towarów na paletach wynoszą minimum 40 palet na godzinę. Z pewnością z punktu widzenia potencjalnych użytkowników tego rodzaju rozwiązań ważne jest to, że nie muszą oni spełniać jakichś szczególnych warunków, by je wdrożyć, a oferta Europa Systems pozwala dostosować konkretny system do specyfikacji i potrzeb konkretnego klienta. W istocie zatem są to rozwiązania „szyte na miarę” przyszłego użytkownika, przygotowywane w taki sposób, by w optymalny sposób realizować jego potrzeby.

    Zapytaj o produkt

    Zapytaj o produkt

      Akceptuje wszystkie zgody - sprawdź szczegóły


      Zasilanie stacji dokującejNapięcie zasilające dokuPobór mocy stacji dokującej Opcje systemu dokującegoZalety
      2x przekładnia z silnikiem 3,6kW oraz 1 przekładnia z silnikiem 5,8kW3x400V ac./50Hz, 0 i uziemienie, bezpiecznik 32A1,1 kW na ładowanieSystem podłogowy do 1400 mm, optyczna lub mechaniczna kontrola wymiarów, zatrzymanie wózka widłowego, sygnalizacja świetlna, połączenie interfejsu I/O z zewnętrznym integratorem systemu, most zwodzonyWysoce znormalizowane, w pełni automatyczne i łatwe w instalacji i obsłudze systemy, obsługują 99% naczep i kontenerów. Nie wymaga modyfikacji przyczep.

      Więcej o Europa Systems

      Skip to content